czwartek, 19 grudnia 2013

Feliz Cumpleaños Jorge!~ 5 WYPOCINKI

Jorge i jego miłość

Muszę być z wami szczera.
Kocham Jortini i gdzieś w moim małym serduszku jest taka tycia tyciusieńka nadzieja że może...
Ale wiem, że tak się nie stanie :C Wolę, żeby Jorge był szczęśliwy ze swoją dziewczyną, a Tini ze swoim chłopakiem :) Wiedzcie, że serialowe pary rzadko przenoszą się do rzeczywistości. Szczególnie te główne. Taka jest prawda.
Miłość ma być, a nie być z przymusu...



Jorge zna Stephie od ponad 6 lat! Są ze sobą 6 [tak, masło maślane, kawa kawowa i Jorge ciachowy xd] Razem wyglądają słodko i widać, że się bardzo koffają, loffik xd Chcę być Stephie, chociaż dziewczyna musi się dziwnie czuć, gdy jej ukochany udaje że całuje Violettę czy Larę. Stephie wie dobrze, że on tylko udaje- jest aktorem, tak jak i ona. Ale i tak nie chciałabym się postawić w jej sytuacji.

Tak, więc to chyba tyle z mojej strony. Chociaż mogłabym godzinami rozmawiać o moim mężu [i tak to robię] to nie o wszystkim mogę napisać xdd Tak, rozmowy Berry xdd Chodzi tu też oto, że nie wszystko da się napisać, nie każde zdanie da się sformułować. Ale też oto, że gdybym zaczęła pisać moje myśli, to by mnie zbanowali za treści +18 xdddddd 

A tu takie foteczki stare i świeższe Stephie i Jorgusia *-*




Tu Jorge taki seksiak, chociaż on taki jest zawsze ;3 *-* &-&

Jorge, Stephie i jego [nie, nie dziecko] chrześniak ^^
Próbowałam mamę namówić, żeby kupiła taki "domek" mojemu bratu,
ale ona stwierdziła, że nie mamy miejsca :"(

Zdjęcie, które mnie rozwaliło xdddd


No i jeszcze życzenia muszę napisać xddd

Berry Verdas- Pani Blanco



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz