czwartek, 19 grudnia 2013

Feliz Cumpleaños Jorge!~ 4 WYPOCINKI

Jorge i jego styl ;3

Jorge ubiera się prześlicznie, przesłodko i zajebiście *-* Jako serialowym León nosi koszule w kratę. W pierwszym sezonie grzywka opada na czoło na bok, na prawą stronę [tak, pamiętam każdy szczegół], w drugim jest podniesiona do góry i tak według mnie jest ładniej i szłodziaśniej.
Reakcja mojego brata, kiedy zobaczył Jorge z podniesioną grzywką:
-Co on ma na głowie? xd hah
Nie, dobra to nie jest śmieszne, to było bezczelne xd
Ale piszę tu o włosach ślicznycch, a mam o ubraniu. No, dobra- challenge accepted xdddd

Jorge ubiera się normalnie, jak każdy chłopak. Ja i tak wolę tę wersję bez koszulki :3 Jak mraśśśsnieee :3



Ale jego styl ma w sobie to coś. To coś czego brakuje większości -,- niestety. To znaczy wspaniale, że Jorge ma to coś tylko szkoda, że inni tego nie mają xd Nie chodzi mi tu o sesje, lecz o prywatne zdjęcia. Zawsze jakiś wygodny t-shirt i spodnie. I jest ładnie i meeega *-* Ta Stephie to za dobrze ma xd Też bym się chciała przytulić do mojego męża, ale za daleko :'(

Tu macie troszeczkę foteczek:






W ogóle wyczaiłam, że na koszulce ma napisane High School Musical <3
Chyba El Desafio ;*




I myślę, że z ubrań to wam wystarczy [i tu taki szłodziaśny uśmiech Jorge]

Jeszcze parę gryzdołków zostało ;3

P.S. Rozdział będzie albo jutro rano albo jutro po południu ;p

Berry i Jorge ;****



2 komentarze:

  1. To mój mąż! xddd
    Zabiję twojego brata! xddd
    Stephie ma za dobrze! <3 Chociaż nie wiem czy to tak fajnie wiedzieć, że tysiące dziewczyn na świecie kocha się w twoim chłopaku xddd
    Szkoda, że takich seksiaków w naszej klasie nie ma xdd
    Chociaż niektórzy to nie są tacy źli xddd

    Kamilka ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty gupku! Nie pamiętasz naszej rozmowy o tym, że Jorge cię zdradza ze mną? xdd

      Usuń