czwartek, 19 grudnia 2013

Feliz Cumpleaños Jorge!~ 2 WYPOCINKI

O Bosz, jak ja się jaram urodzinkami mojego kochanie! ;**** Cała podjarana chodzę i uśmiechnięta xd
Dlaczego drugie wypocinki? A bo pierwsze miały być One Shotem xd No, ale że nie miałam czasu to pojawi się wieczorkiem ;p











Jak zaczęła się moja przygoda z Jorge?

Pewnego słonecznego dnia, przyszedł do mnie mały ktosiek, a właściwa przyszła. Mój mały Skrzat Kamilka zaczął mi ględzić o Violetcie. Szczerze? Z początku mnie to nie obchodziło. Lecz po pierwszym dniu odwiedzin ogarnęłam wszystkie postacie i aktorów 0.0 No i właśnie od wtedy jestem Vilovers, Jorgistas, Tinistas i inne xd

Pierwszym blogiem, który mi pokazała był blog Alex Verdas [zapewne znacie] .

Ale odkąd zaczęła się moja przygoda z Jorge?
No, cóż. Dowiedziałam się o nim chyba w pierwszej kolejności xd I teraz się zastanawiam jak mogłam kiedyś nie znać takiego szłodziaka? Teraz nie wyobrażam sobie, gdybym nagle miała o im zapomnieć. 










Violetta, to jest moje przeznaczenie. Może dziwnie to brzmi, ale taka jest prawda. Moja mała blondyneczka próbowała mnie zarazić różnymi pasjami, np. Messi czy Shun Kazami [bakugany, nie pytajcie, to było dawno xd]. Rezultat- nic jej z tego nie wyszło. Tak, więc to nie przypadek, że jestem Vilovers, Jorgistas i Tinistas i Leonators. Przypadki nie chodzą parami,a właściwie czwórkami.



Teraz przejdźmy do ślubu;

Nie zaprosiłam was, bo jeszcze nie miałam bloga i tyle xd ! Założenie bloga przekładałam miesiącami, no ale w końcu się udało!

Jak wyglądał?

Nooo, cóż xd Generalnie słodko i całowanie. Taaaak, na pewno. Potem tańce i śpiewanie. Zwykłe wesele tylko, że z Tini, Facu, Cande, Lodo, Xabianim, Mechi i Ruggero, i nie było Tottiego xd (Andres). Pana Dominguez' a też nie zaprosiłam, wiadomo z jakich powodów xd Tak na serio to do aktora nic nie mam, ale serialowego Diego nienawidzę -,- Jeszcze nie zapominajmy o moich cudownych przyjaciołach i o Kamilce czerwonej jak burak xdd


~~~~~~~~~~
To myślę, że wam się podobało ;3 Za jakieś pół godzinki następny [17: 30 albo za godzinkę xddd] ;)
A te zdjęcia to jakaś 1/100 wszystkich zdjęć Jorge na moim gupim laptopie :3 *-*

Berry ;******

2 komentarze:

  1. Berry, Jagódko, Truflo, USB, pendrivie, Jadzio czy jak ci tam.... xddd
    Ja taka zjarana xddd Jestem na twoim blogu! xddd Jak to Cegła (do czytelników - tak Cegła xd) mówi: Jej! xddd
    Ekhem, ekhem.... to był mój ślub. (do czytelników xd: Ona jest chora psychicznie i zdjęcia z mojego ślubu przerabia na swoje xdd)
    Bakugany xddd Wstaw ten filmik z yt z tą piosenką ui u aaa czy jak to tam było xddd
    Nie jestem czerwona jak burak! -.- FOCH!
    Hahahah odwala mi.... Za dużo gitarki. Ćwiczę sobie Nothing Else Matters i nagle sms od ciebie xd :
    - Wbijaj do mnie na bloga! Meeega rzeczy xddd
    W ogóle weź gitarkę jutro xddd
    Lecę czytać nexta xd

    Kamilka ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeej! Ćwicz małolacie jeden tą gitarke!
      Ekhm... to był mój ślub! Ty słodki ziemniaczku [text Pingwina xd] lub Stara [text Mulciaczka] xddd Tsaaaa... za dużo muzyki, YT i Leonetty, chcoiaż nie tego się nie da przedawkować xdd
      i Jutro mi zagrasz to coś tam xdd

      Usuń