czwartek, 19 grudnia 2013

Feliz Cumpleaños Jorge!~ 3 WYPOCINKI

Życiorys

Jorge Blanco, urodził się 19 grudnia 1992 roku w Guadalajarze [Meksyk ;3]. Szłodziak, ciacho i mój mąż. Znany z filmu High School Musical Mexico (El Desafio). Gra w naszym argentyńskim serialu Violetta ;3 jako Leóś oczywiście *-* Na planie HSM poznał Stephie Camarenę, dziś jest jego dziewczyną. Są razem od 6 lat!

Takie tam jeszcze inne nagrody to były z Nickelodeon [jak coś pomyliłam to wybaczcie xd]


Noom i to chyba tyle, bo tak opowiedzieć to umiem dużo, a napisać życiorys mniej c:

I żeby nie było! Nic nie kopiowałam! Sama pisałam,a chodzącą encyklopedią to ja nie jestem, więc notka jest jaka jest xddd

I przepraszam za opóźnienie, ale mi bloggera rozwaliło 0.0 gupio -,-

Berry, podjarana urodzinkami Jorgusia ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz