niedziela, 8 grudnia 2013

Feliz Cumpleaños Jorge! ~ akcja

Akcja dla Jorge! [od dziś do 18 grudnia 19.30]

Jak zapewne wiecie nasz koffany Jorge ma urodziny 19 grudnia! (już [dopiero] 22- gie :3)

Zostało jeszcze trochę czasu tak, więc jeśli chcesz wziąć udział musisz:
♥wysłać na email b.verdas.p.balnco@gmail.com swoje zdjęcie (z twarzą lub bez- wolę tą pierwszą opcję)
♥zdjęcia ma być z kartką, na której ma być napisane tak:

Feliz Cumpleaños Jorge!

Me llamo .... (w miejsce kropek wpisujesz swoje imię) y yo soy Polaca!
Te amo Jorge!

♥możecie także ozdobić tą kartkę jakimś serduszkami itd.

♥napis musi być widoczny!

Co zrobię ja:

♥złożę wasze zdjęcia w jeden filmik i dodam do tego muzykę
♥w dzień urodzin Jorge wyślę mu to na twittera i możliwe że wstawię na YouTube' a

Miejmy nadzieję, że Jorge to zobaczy! 


P.S. tłumaczenie:

Szczęśliwych urodzin Jorge!
Mam na imię .... i jestem Polką!
Kocham cię Jorge!

Berry ;***

6 komentarzy:

  1. Jeju, fajny pomysł xD
    Postaram się wysłać kartkę, ale bez swojego zdjęcia ;D
    Po co szpecić mu urodziny moją twarzą, co?
    To ma być MIŁE przeżycie ;33
    Dobra, kończę i postaram się ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeej, dla niego będzie milsze przeżycie jak wyślesz z twarzą xddd No, jk tam chcesz to zrób ;*
      I fanie, że wogle ktoś to przeczytał xdddd

      Usuń
  2. Hahahaha debilu ja to przeczytałam xd
    Moje zdjęcie masz na stronkę ale chyba ci nowe przyśle bo jak słusznie zauważyła Axi to ma być miłe przeżycie xd
    Czekam na rozdzialik

    Kamilka ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wyśle!
    Ale bez twarzy , .... jak to powiedziała Axi ;D
    Ja tez przeczytałam ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Sory, ja nie mogę -.-
    kompletnie nwm, co tam zrobić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda xd
      Wszyscy cię cytują o tej twarzy xdddd
      Wystarczy jak napiszesz na kartce, ale jak nie zrobisz to trudno ;)

      Usuń