niedziela, 16 marca 2014

Przygoda inna niż wszystkie ~ czyli pół roku bloga

Już pół roku. Szybko minęło *-*  Pisanie stało się moją pasją, może nie osiągnęłam za wiele, ale dla mnie te 13600 wyświetleń to dużo. Jedenaście obserwatorów. W tym momencie 146 komentarzy wraz z moim odpowiedziami. Dla większości będzie to mało, ale dla mnie jest to dużo. Czuję, że to co osiągnęłam było warte poświęcenia. Na bloggerze poznałam wiele świetnych ludzi. Chciałam złożyć podziękowania dla ważnych osób. Tak naprawdę jest nią każdy kto czyta te no... No właśnie ;)
Z całego serduska dziękuję:
- Kamili Chanel ~ to dzięki Tobie założyłam bloga, to jej wina że oglądam... w sumie teraz mniej... Violettę ♥
- Sza nell ~ To Twój blog jest dla mnie przykładem, to właśnie przez to że go zobaczyłam założyłam własny. Wiem, że tego nigdy nie przeczytasz, ale dziękuję ;*
- Ola a ~ Moja internetowa przyjaciółka ♥  Pociesza, wspiera, uwielbiam ;*  Gdyby nie ty pewnie ten blog byłby zawieszony ;)  Obłocek <3
- Axi Verdas Tavelli ~ Podtrzymujesz na duchu, choć zawiesiłaś bloga jest dla mnie przykładem i mam nadzieję, że kiedyś tam wrócisz ♥  Psyjaciółecka ;3
- Sophie Cortés ~ Ojej ♥  Taka tam rozmowa na gg, a podniosła mnie na duchu ;)  Jesteś dla mnie przykładem ♥
- Tini Verdas ~ Mieszkamy tak blisko siebie o,o  Kocham ♥  Wspierasz mnie ;*
- Dziewczyny ze stronki - Takie tam trzy panie ♥  Duuuużo wsparcia ;*  Mania, Magdzia i Marlencia ;D
- Maddy [Fran] ~ zapalona komentatorka ♥  Kiedy bd miała to gg? ;*

Dziękuję każdemu kto czyta ;)  Nie wierzę, że tyle wytrwałam. Na razie nie kończę przygody z tym blogiem, a jeśli ją zakończę to na pewno gdzieś w odległej przyszłości. Mam takie plany, ale to jak kupię lepszy aparat ;P
Idę na obiad, a potem zabieram się za kończenie rozdziału ;)   Mam dużo pomysłów ;D
Naprawdę dziękuję za to pół roku ♥  Gdyby nie Wy, czytelnicy, ten blog by nie istniał ;***

5 komentarzy:

  1. Bez przesady :* Osiagnelas to wszystko sama... genialnie piszesz ! <3
    K.C <3
    Marlencia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam ci już a byś tak nie mówiła ;( xd
    To dobrze że nie jest zawieszony bo wiesz... ;D
    Ja dalej czekam na rozdział ;p
    Co mam powiedzieć? xd
    Kocham cię ;* też mnie wspierasz, cieszę się że jesteś ;*
    Moja psyjaciółka internetowa *-*
    Jeszcze kilkadziesiąt tygodni i słów i rozmów i bd obok cb ;p
    I za te 1460 dni będzie taki siupel tydzień <333 *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, kochana zasłużyłaś. <3 Sama to wszystko osiągnęłaś ciężką pracą. :D
    Musimy częściej na gg gadać, tak w ogóle. :>
    Ja wzorem? Dobry żart nie jest zły,ale i tak dziękuję/ ♥
    Koocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki jeszcze raz ;***
    Hah ja zapomniałam o nim x DD (chodzi o gg)
    Jutro bądż pojutrze założe ;P Dziękuje, że mi przypominasz ;)
    Maddy <3

    OdpowiedzUsuń