piątek, 6 czerwca 2014

Choroba JJayJokera?

Witam ^^ Będę tu używać tak dużo emotikonek, buziek i wszelkich kupek tak jak kiedyś xD

Dzisiaj mija miesiąc i 16 dni od wzięcia urlopu (20 kwietnia). 3.000 wyświetleń przez ten czas, wow!
I teraz... Pewnie wiele z Was zastanawia się czy wrócę. A, no muszę to przemyśleć ;P
Chyba potrzebuję więcej czasu do namysłu, odpoczynku od szkoły...! Wiecie, albo i nie, to nie jest takie łatwe. Strasznie dużo czasu poświęcam pisaniu i poświęcałam tutaj, zbyt dużo. W końcu nie byłam w stanie tego udźwignąć. Blog komentuję ciągle te same osoby, nie powiem, że sprawia mi to ogromną przyjemność, ale i tak wiem, że one skomentują. Po prostu kiedy patrzę ile inni osiągnęli chcę to rzucić. Ale to byłoby głupie! Piszę ten post, żebyście mniej więcej wiedzieli jaka jest sytuacja! ;*
Odniosłam słuszne wrażenie, że Violetta nie cieszy się już takim zainteresowaniem jak kiedyś, sama teraz jej nie oglądam. Nie przepadam z Tini, jakoś tak xD
Mam taki bałagan w głowie, nie wiem jak to poukładać. Według mnie osoba, która zakłada bloga zobowiązuje się do jego prowadzenia. A ja? Sama nie wiem co mam robić. Ostatnio na wszytko brakuje mi weny. Od kiedy zaczęłam pisać ten post boli mnie głowa. I... Jakoś strasznie się przywiązałam do tego miejsca i ciężko mi tu wracać. Tak, potrzebuję odpoczynku!
Do zobaczenia! ;*

3 komentarze:

  1. Może zacznę od komentarza, który zostawiłaś u mnie. GG założę jutro jeśli nie zapomnę (skleroza)
    Co do twojej notki:
    Rozumiem. Potrzebujesz czasu by to przemyśleć. Jednak wiem, że pisanie to twoja pasja (przynajmniej tak myślę) i nie porzucisz tego. Zapewne nie będziesz pisała o serialu "Violetta", ale może o czymś innym? Może zaczniesz pisać historię wymyśloną przez siebie? ;) W każdym bądż razie ja czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Zapomniałam! Jak założe gg to podam u mnie na blogu w poście ;)

      Usuń
  2. Urlop za bardzo Ci się przedłużył:/
    I na dzień dzisiejszy zwiększyły Ci się wyświetlenia?
    Co tam u Ciebie w ogóle?
    (Ciekawe czy przeczytasz...)

    Buźka x

    OdpowiedzUsuń