sobota, 22 lutego 2014

Smutam ;'*

Tak. Smutam. A bo taka pewna pani postanowiła sobie zawiesić bloga ;'*  Moja Axi ;'*** Chyba już Olka...
Znaczysz dla mnie więcej niż blogerka ♥  Już tęsknię. Tęsknię za wszystkim. Na szczęście nie usuwasz gg ;'*  Tak, jakoś sobie mojego bloga pociągnę, ale wiesz... Smutno ;c  No bo wszyscy albo odchodzą albo zawieszają blogi ;'(  Tak i to jest taki bezsensowny pościk dla wielu osób. Dla mnie dużo znaczy ♥  I myślę, że choćby dla paru osób też ;'*
Naprawdę smutno ;c  ale to twoja decyzja <3
Kocham Cię, moja Axito ;'P
Zawsze wierna Ci Berry ♥

3 komentarze:

  1. Jeju, kocham, kocham ♥
    I nie musiałaś dodawać tego posta na swoim blogu, na serio!! ^^
    Jednak dziękuję za miłe słowa i łzy szczęście ;33
    <33
    Dla mnie to też dużo znaczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, najwidoczniej musiałam ♥ :< Ja przez Ciebie miałam koszmary ;3

      Usuń
  2. Też smutam ;(
    Axi zostajesz!
    Nie no jak masz ciężko to oczywiście nie będe na ciebie krzyczeć x D
    A Berry!
    W poprzednim komku zapomniałam dodać!
    Opuściłam się w blogach, więc wszyściuteńsko skomentuje u cb jak się "wygrzebie"? Ehh mniejsza z tym x DD

    OdpowiedzUsuń